Re: IC pro spínaný zdroj v Tuya Smart Socket

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Květen 31 21:46:46 CEST 2023

Přesně to mám v plánu :-). Jen jsem to zatím nestihl realizovat - syn mě
zaúkoloval potřebou dělat doprovod při focení noční dopravy (vlaky,
dálnice).

Nicméně částečně změřit jsem to stihl - odešel u toho i R snímající
proud tranzistorem  a dioda mezi GND ic a reálným GND.

Petr