Balancery pro olověné akumulátory

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Středa Květen 31 21:37:20 CEST 2023

Zdravím všechny

Rodiče si koupili elektrickou tříkolku. Koukal jsem na ni a zjistil
jsem, že uvnitř je 5 do série zapojených gelových akumulátorů bez
jakékoli elektroniky.

Když se zde probírají balancery k bateriím pro fotovoltaiky, napadlo mne
zda by nebylo vhodné udělat balancery i na tyto olověné akumulátory.

Koukal jsem jak do historie konference tak po netu, ale nejsem z toho
moudrý, baterie jdou mimo mne.

Chci se tedy zeptat zda někdo nemáte zkušenosti s balancerama pro
olověné akumulátory a zda je lepší je stavět nebo koupit.

Díky

Milan