Ako zacat s Smart Home?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 30 21:59:54 CEST 2023

No jak to vidím já: ani s WiFi věcmi by nebyl problém, pokud bychom je
používali tak, jak si to přeje výrobce.
Ale my je právě chceme používat úplně jinak, a proto je musíme trochu
ohnout.

WiFi má podle mě výhodu v tom, že je dneska všudypřítomné.
Takže ta spínaná zásuvka mi bude fungovat doma i v práci, u rodičů nebo
třeba u kamaráda na chatě. Případně i na dovolené v kempu.
A nepotřebuju na to nic jiného než tu zásuvku a mobil.

Jestli na ZigBee problémy jsou nebo nejsou neumím posoudit, protože nic
s tímto standardem nemám.
Takže nevím, jestli i tam náhodou není nějaký problém pokud mám zařízení
Tuya a nechci od firmy Tuya používat nic dalšího.
Ale je možné, že je to tam jinak.
A taky jestli je tam stejně snadno možné přidat tomu zařízení jiné
funkce, než měl od výrobce.
Já například ten svůj jednokanálový spínač chci naučit fungovat jako
3-kanálový (1 původní releový výstup a přidané 2 optronové).

PL