Ako zacat s Smart Home?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 30 05:26:43 CEST 2023

Nalil jsem tam otevřený firmware OpenBK. Tím se ze switche Tuya stal
switch Tasmota.
Kdyby to někdo dělal: ve všech návodech je, že je třeba modul vyletovat
z desky, naprogramovat a pak zase zaletovat.
Bylo by to moc práce, tak jsem mu jenom odpojil napájení a naprogramovat
to v zapojení.
Umí to i schovat původní firmware, takže je možné se vrátit zpět k Tuya.
Ale to asi nehrozí.

V Tasmotě se dá udělat kalibrace toho měřáku spotřeby, což je fajn.
Mimochodem to asi není jen takové šidítko, pro měření spotřeby je tam
extra chip BL0942. Hned se mi zdálo, že to měří nějak moc dobře.

Tak pokud by někdo chtěl ovládaný spínač s měřením spotřeby, tenhle může
maximálně doporučit.
Je to za velmi málo peněz (cca 5 USD) velmi hodně muziky.

PL