Re: koutový odražeč

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 29 15:06:07 CEST 2023

No a chcete ho odrazit přesně zpět?
Pokud mám vyhodnotit odchylku toho odražeče, tak přece potřebuji, aby
paprsek odrazil jinde. A podle vzdálenosti vyslaného paprsku a přijatého
odrazu snadno spočítám odchylku.
Když dostanu odraz přesně zpět do vysílače - tak co z toho zjistím?
Maximálně vzdálenost k odražeči, ale už ne jeho odchylku (o což asi v
propadajícím-se kostele jde).

Geodézií a podobnými obory jsem se nikdy nezabýval. Tak se na to dívám
sedlácky (a možná úplně blbě).

Díky.
PL