Ako zacat s Smart Home?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 29 13:51:37 CEST 2023

Ale ten cloud potřebujete jenom na začátku na chvilku. Na vytahání těch
klíčů.
Pak už na něho můžete zapomenout a jedete lokálně, jen mezi nějakým tím
modulem a Vašim PC nebo jiným zařízením.

Pokud si koupíte nějaký další modul tak asi není problém zase udělat
trial účet na tom cloudu, na jinou mailovou adresu.
Aspoň tak si to zatím představuji.

PL