Ako zacat s Smart Home?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 29 13:10:05 CEST 2023

Připojíte se do cloudu a založíte nový projekt.
Tváříte se, že chcete programovat novou aplikaci přes ten jejich cloud.
Do toho projektu si nalinkuje ta svá zařízení, protože s nimi jako
budete pracovat.
No a to vývojové prostředí z těch zařízení vytahá párovací klíče,
protože si myslí, že je budete ve svém cloud-projektu potřebovat.
Jenže Vy si je zkopírujete a používáte je v lokálním projektu TinyTuya
(nebo i jiném) a na jejich cloud kašlete.

Tady je to skvěle popsáno, je to PDF z toho projektu TinyTuya.
Je to popsáno tak dobře, že i naprostý zelenáč, který Tuya nikdy dřív
ani neviděl, to podle toho zvládne. :-)
https://github.com/jasonacox/tinytuya/files/8145832/Tuya.IoT.API.Setup.pdf

PL