[OT] koutový odražeč

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pondělí Květen 29 10:07:37 CEST 2023

He he, Jsem si prohlédl ten odkazovaný web a přitom jsem si nepřepnul kontext na geodety. Tak se mi líbil seznam hlavních výhod:
* Docela těžké
* Přesnost 5 sekund

---------- Původní e-mail ----------
Od: Martin Blaha <conf.hw na elektronek.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 29. 5. 2023 9:35:44
Předmět: Re: koutový odražeč

    Google jich podle Vašeho obrázku najde spoustu :-)
    např
https://www.profishop.com/cz/p/pronivo-mini-hranol-s-tvarem-l-206-6430-10?number=PN0-36

    MB

    Dne 29.05.2023 v 9:22 Aleš Filip
      napsal(a):
        Dobrý den,

        Dcera chodí na brigádu do kostela. Včera jsem se tam za ní byl
        podívat a všiml jsem si, že po stěnách celého kostela je
        rozeseto několik desítek těchto koutových odražečů (nebo co to
        je). Jsou ve výšce od 2m do cca 6m. Jsou různě namířené na sebe,
        ale nic co by do nich svítilo jsem nenašel.

        Přemýšleli jsme, k čemu tam mohou být. Jako zabezpečovačka mi to
        přijde jako blbost, jsou od 2m výš, takže by se pod nima asi
        dalo bez problému chodit. Nebo jestli nějakým způsobem hlídají
        statiku toho kostela?