Ako zacat s Smart Home?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 29 04:21:17 CEST 2023

Tak ten správný projekt kde asi začít s lokálním ovládáním zařízeni Tuya
je projekt TinyTuya.
https://github.com/jasonacox/tinytuya
Bohužel sice v Pythonu, ale co už.
Funguje to, už cvakám WiFi relátkem lokálně ze svého PC.
Princip je ten, že se to zařízení zaregistruje v běžné Tuya, vytvoří se
prázdný projekt v cloudu, tím se z toho vytahají tajné klíče pro toto
zařízení a ty se pak použijí ve vlastní aplikaci.

Zřejmě by neměl být zásadní problém vytahat z toho komunikaci a moct to
pak přeportovat do C. Používá to snad šifrování AES.
Ale v nejhorším se dá zkousnout i ten Python.

Asi to začnu milovat, fakt se mi to začalo líbit. Za ty prachy z Číny to
nemá chybu.

PL