Re: Malý solár v Lidlu

Sobota Květen 27 07:38:08 CEST 2023

Instalovat 150Wp jinam, nez ke kamere v rohu pole je absolutni
ekonomicky nesmysl, i kdyby to bylo zadarmo.
Za to je panel 500Wp a k tomu microinverter z ALI za 100$

Ja teda doma provozuju hobby UPS s baterkama 5kWh a panelama 1600Wp,
kdyz je slunicko, je to parada, kdyz je hodne zatazeno, da to 50-100W a
to neutahne ani menic.