Re: Malý solár v Lidlu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 26 23:39:18 CEST 2023

5000 Kč za 150Wp mně nepřijde tak hrozné.
Je to sice bez baterky, ale s měničem a hodně dlouhou zárukou.
Otázkou je, jestli by se tam dala baterka připojit.

Opravdu elektroměr nerozlišuje směr energie?
To máte z nějakého důvěryhodného zdroje (smlouvy nebo datasheetu) nebo
jste to měřil?
Já jsem měl kdysi mechanický elektroměr, a ten to tak (předpokládám)
nedělal.
Smlouvu s distributorem mám z té doby. Mezitím jsem žádnou novou smlouvu
nepodepisoval.
Tak že by to nebylo podle smlouvy?

Díky.
PL