Ako zacat s Smart Home?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 26 15:43:44 CEST 2023

Mám doma všechno DIY, co kus to originál (vždy nějaký procesor, k tomu
relé nebo optron, případně teploměr, vodoměr atd.).
Taky už jsem zlenivěl. A když vidím ty ceny v Číně, tak chci být jako
ostatní leniví lidé.

Vyselektoval jsem Tuya s WiFi. Proto, že je k tomu pro ovládání
open-source SW.
Do nějakého cloudu výrobce bych nikdy nešel, to bych si raději dál pájel
procesory a relé.
https://github.com/make-all/tuya-local

Zrovna dneska mi dorazily první dvě WiFi spínané zásuvky s měřením spotřeby.
Pozor, ve skoro stejném provedení a za skoro stejnou cenu se prodávaji i
bez měření.
Musí to tam mít namalovaný ten blesk.
Mám to ode dneška, praktické zkušenosti tedy ještě nemám.
Dorazilo to za 9 dnů, skvělé.
https://vi.aliexpress.com/item/1005003167278697.html

PL