napaječe

Středa Květen 24 20:15:38 CEST 2023

Dobrý den,

dělám pořádek na půdě a našel jsem krabici s 10 napaječi, které jsem si
před skoro 30 lety nechal zakázkově vyrobit a těch 10 mi zbylo. Má to
střídavý výstup 12V 0,67A a je to dělané podle tehdejších norem.

https://vaelektronik.cz/fotky/napajec.jpg

Vím že dneska je napaječ s klasickým trafem už skoro vzácnost a tak
dřív, než je vyhodím, se tady zeptám. Chce je někdo, nebo je mám
vyhodit? Úplně nejlepší by bylo, kdyby se pro krabici někdo stavil v
Hořátvi, ale jsem ochotný to i poslat. Nejlépe přes zásilkovnu, boxík
máme ve vesnici a ještě k tomu naproti hospodě :-)

Anděl