STM32, SPI daisy chain

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 24 18:03:40 CEST 2023

Já nic neříkám.
Já jenom říkám, že metoda, kterou jsem navrhoval já (zřetězení jen
signálu CS) je lepší a eliminuje všechny nedostatky zde popisované metody.
Zejména umožňuje obousměrný provoz a každý slave může používat jinak
dlouhá data.
;-)

No co už. Ani větším frajerům než jsem já třeba kdysi nevěřili, že je
Země fakt kulatá a dokonce se točí.

PL