STM32, SPI daisy chain

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Květen 24 15:11:26 CEST 2023

> ... kdo nemá popcorn a nebo nepoužívá striktně "fixed size" font, tak si to stejně neprohlédne

Je to sice dost nepochopitelne, ze tu este je niekto, kto nepouziva
popcorn; no ale tak to je jeho smola... :-)

Cast uzivatelov hw-listu ho cita v archive. A ano, overil som si, ze to v
archive je citatelne - aj ked mailman aj tam urobil tu divnu vec s
kurzivou, nie je mi uplne jasne, ako na to prisiel.

>Slovy klasika: "tomu říkáš ascii art? TOHLE je ascii art!"

:-D (vid nizsie a tiez vid
https://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2023-May/561440.html )

wek