Re: Incident s novou baterkou (mech: druhy šroubů)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Květen 23 15:48:47 CEST 2023

Původní funkce tady byla, že po nabití bylo na tom vstupu 0 V, takže ho
to vyplo obousměrně. Po ujetí třeba 1 km se tam zas napětí objevilo.
Osobně si myslím, že z hlediska ochrany proti vodě by bylo nejlepší,
kdyby se spojení obnovilo až po opětovném zapojení nabíječky.

PH