Re: PC zdroj - nabídka k opravě?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Květen 23 10:51:57 CEST 2023

Ano, dělám to podobně, ovšem je problém nalézt kvalitní kondy, přesně
řečeno dlouhodobě kvalitního dodavatele.
Mám rozpoluplné zkušenosti např s Nichicony - jedna várka 100M/100V (
takový univerzální kondenzátor) byla OK, další zakoupená po 2 letech bída.
Teď kupuji nadbytečné zásoby na různých burzách, jsou tam za zlomek ceny a
dají se najít opravdu kvalitní.
Nejlepší zkušenosti mám s Rubycony a se Samxony nakoupené ve
Friedrichshafenu, je tam každoročně prodejce, co toho má kvanta...
Třeba u těch Samxonů je zajímavé, že je jeden jako druhý, v krabici s 1000
kondy se ta kapacita liší jen o jednotky procent..