Re: PC zdroj - nabídka k opravě?

Halen halen na seznam.cz
Pondělí Květen 22 18:52:04 CEST 2023

Je zajímavé, že mám podobný zdroj, Seasonic s kvalitními kondenzátory a
i když jsem je všechny proměřil, tak zdroj není OK a chová se podobně.
Zdroj je tedy cca 8 let starý, ale překvapilo mě, že normálně běží a
jakmile tam je výkonnější grafika i bez zatížení, tak modrá smrt.

Koupil jsem si jiný a upřímně, nevím kde je problém. Pak jsem měl ještě
modulární Seasonic s odpojovacími konektory a ten odešel při hlasitější
ráně. Nikde nic nebylo vidět, polovodiče všechny OK - proměřeno zajícem
a prostě zdroj nefungoval a nedokázal jsem dohledat, co kde odešlo spolu
s hlasitým zvukem. Power OK svítilo, ale nešel zapnout. Dokonce jsem
měnil řídíci IO a bez úspěchu.

Honza