NVR hikvision DS-7608NI-K2 , zacal pravidelne 1x minutu 5x pipat bzucak ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Květen 22 12:32:09 CEST 2023

pokud konfigurace nebyla na hdd, tak je mozna zalohovana baterkou. na tu
ted radeji sahat nebudu. po kazde vymene hdd, byla konfigurace komplet ok.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín