NVR hikvision DS-7608NI-K2 , zacal pravidelne 1x minutu 5x pipat bzucak ?

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Pondělí Květen 22 10:59:48 CEST 2023

To bude tím, že je HD opravdu vadný... V mém případě tam narůstaly vadné
bloky. "Opravit" to tím že vypnete bzučák je opravdu "kreativn" řešení.
Ale na to příjdete sám až ta data budete opravdu potřebovat.

Martin.