Re: mech: druhy šroubů

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Květen 22 05:02:05 CEST 2023

nic se neutahuje "co to jde". na 99% to neni potreba. pokud se navic
lepi, tak uz vubec ne. barva lepidla nic nerika, zalezi co pise vyrobce
o pouziti. pokud se vejdou, muzete pouzit podlozky "Nord-Lock" proti
povoleni. take uz to skoro nepovolite.
https://www.briol.cz/cs/p-339-podlozka-pojistna-nord-lock
ta kolobezka je cina material + cina spojovak a tak tam zadna bezna
pravidla o utahovacich monemntech fungovat nebudou.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín