RE: HDMI extendér - výpadky spojenia

Róbert Šuška suska.roobert na gmail.com
Neděle Květen 21 21:15:57 CEST 2023

Ja všetko čo mám a funguje, tak je cez HDMI. Prvá vec čo je cez extendér,
funguje, ale má to veľké problémy. Určite by som sa vyhol tomu, čo som
kúpil ja. Resp. v prvých 14dňoch od nákupu to chce riadne otestovať a až
budú problémy, vrátiť.

Na jednej stránke kde som sa díval na ten extendér čo mám doma, bolo
napísané, že mu stačí cat5e kábel bez tienenia. Zatiaľ ako sa to ale javí,
asi nebude problém v kábli čo to spája. Ale to je zatiaľ hrubý odhad.

Robo

*From:* Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> *On Behalf Of *Martin Hanek
*Sent:* Sunday, May 21, 2023 6:55 PM
*To:* hw-list na list.hw.cz
*Subject:* Re: HDMI extendér - výpadky spojenia

Omlouvám se, že Vám neporadím, ale s dovolením se zeptám. Zrovna tahám
kabely v obýváku k předpokládanému projektoru u stropu.
Co tam nejlépe natáhnout? Mám tam 2xUTP5e + koaxiál 75ohm pro TV přes
anténu + 230V. Nějaký zdroj signálu bude vepředu pod plátnem, takže by to
asi chtělo HDMI, ale ten husím krkem neprotáhnu.
Je tedy lepší UTP6 pro nějaký HDMI extendér?

Martin Hanek