NVR hikvision DS-7608NI-K2 , zacal pravidelne 1x minutu 5x pipat bzucak ?

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Neděle Květen 21 15:20:52 CEST 2023

Měl by to psát jinak info o disku je v uložišti....
Jinak v Systemu / Maintence je Log,
kde by melo byt co se deje muze to byt i konflikt IP adresy....

Zdenek Aster