Pomozte prosim najit chybu v komunikaci s 23k640 nebo 23k256

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Květen 20 21:32:58 CEST 2023

Nevím nic o paměti 23k640 a už vůbec nic o x51.
Ale v datasheetu paměti se píše, že adresa registru je 16-bitová.
A na obrázcích mají celou sekvenci na jeden zátah s aktivním CS.
Vy ale s tím CS v průběhu přenosu cvičíte. A adresu tam (možná) posíláte
jen 8-bitovou.
Není v tom třeba problém?

Jestli jsem úplně mimo, tak pardon.

PL