Doporucte lithiove akumulatory k navijaku

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Květen 20 20:06:17 CEST 2023

Dobry den

mam navijak na 12V a bere cca 120A. Mam k tomu krabici se sesti
olovenymi 9Ah akumaulatory, ale uz se mi trochu zajida ta vaha olova.

Rikam si ze bych zkusil neco s lithiem - hodil by se mi proud tak 200A
(uvazuji o silnejsim navijaku) po dobu pul hodiny, takze kapacita asi
100Ah. Predpokladam ze by to chtelo 4 clankove zapojeni i kdyz to da
vetsi napeti nez 12V, ale triclankove by asi bylo malo.

Asi by to melo mit taky balancer a nejakou vhodnou nabijecku.

Doporucite mi neco co se da rozumne koupit ? Bastlit se mi moc
nechce, ale pokud by slo jen o pospojovani komponent tak proc
ne, takze i zdroje vhodnych komponet z ceho to poskladat.

Diky

Zdravim