Pomozte prosim najit chybu v komunikaci s 23k640 nebo 23k256

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Sobota Květen 20 19:36:14 CEST 2023

z obrazku neni nic vadneho videt
zkuste kouknout osciloskopem ,jestli nemate divny urovne a hrany signalu.
podle casovani to vypada ,ze komunikaci resite programove a ne spi
periferii.
nemuzete omylem v programu poslat jeden rychly clk pulz navic pri
prechodu na prijem?
fanda