SMD code

Drahos OK2DTF ok2dtf na mujmail.cz
Sobota Květen 20 10:10:05 CEST 2023

Zdravím,

to je celkem oříšek taková identifikace. Sám jsem také podle toho
zkoušel zjišťovat co je co když už se mi něco takového dostalo pod ruku
a ne vždy jsem uspěl nakonec. Jinak jsem se snažil to alespoň k něčemu
přiblížit, poměřit a pak třeba poznámku NPN do 30V :-D Podle toho vámi
udávaného kódu 21MB nic nenacházím. Chytá se mi to na 21 či MB jenom.
Nicméně, když na s-manuals.com a v menu Marking SMD dáte to vaše
označení, tak to vypisuje součástky s označením MB. Na 21 se to chytá
opět jinak. Tady u SOS <https://www.sos.sk/pdf/SMD_Catalog.pdf> je
takové pdfko se značením, ale co jsem koukal, tak to jen doplňuje, takže
vlastně jen rozšiřuje to, co najde s-manuals :-) DOpátrat se tak asi
přesného typu bude problém. Já si to jak jsem zmínil výše zjednodušil
;-)

Mějte se