Kviz na piatok

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Květen 19 16:19:22 CEST 2023

po trineni tech prvnich dvou pytliku, to delnika prestalo bavit.. ?
nebo mu dosly pytliky :-)
t.
p.s. kazdej bali co mi dojde z TME, musim celej rozdelat, vsechno vyndat
z toho jejich "trojobalu" a natridit do mensich pytliku a popsat. na
etikete je miliarda napisu a QR kodu, ale to dulezite je blechama. pak
to jen vystrihnu a hodim do ppsaneho pytliku, kdybych patral co to bylo.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín

ICO:04203879