aliexpres refund s vratenim tovaru

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Květen 19 07:58:37 CEST 2023

Dobre ranko vospolok

Pre buducnost... ak by mal niekto podobny problem.

Dopadlo to takto. Predajca ani Ali mi ziadny tiket na vratenie nedal,
Ali mi dal combobox na vyber dopravcu (posta + nejake 2 kurierske).
Vybral som SP, anfotil, zabalil, nafotil, vyplnil na webe podaci
listok+colne vyhlasenie, zaniesol na postu, zaplatil 19€ postovne (musel
som sa inteligencie pytat, co z adresy co mi ali napisal je mesto, ulica
atd...). Po 2 tyzdnoch to bolo dorucene cinanovi, on potvrdil prijatie,
Ali mi vratil cenu tovaru ale postovne nie. Pisal som predajcovi, on ze
mi nemoze poslat peniaze, ze mida darcek v dalsej objednavke. S tym som
nesuhlasil, kontaktoval cez Evu ziveho cloveka, on ze sa na to pozrie.
Vysledok, ze mam sa dohodnut s predajcom. Predajca zas nechcel, len
darcek (tipujem privesok). Predvcerom som zas pisal cez Evu zivemu
cloveku a dnes prislo "In order to protect your benefits, AliExpress
will offer you a coupon worth the return shipping fee paid (20.66 USD).".

Takze za mna uz OK, len kopec roboty s tym.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.