Re: Meranie spotreby zariadení s malou spotrebou ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Květen 18 11:32:44 CEST 2023

BTW: existuje spoustu krásných projektů pro jednodesková lepítka typu
ESP32, která se magnetem přilepí na IR port toho elektroměru ona se na
ten elektroměr koukají a posílají do nějaké domácí WiFi sítě hezky
zpracované informace. Pak je to o tom, jak si člověk namaluje grafy a
tabulky.