Re: Meranie spotreby zariadení s malou spotrebou ?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Květen 18 11:00:15 CEST 2023

Já mám FVE s povolenými přetoky a mám u ČEZ ten tarif pro soláry. Zatím to
vypadá, že asi třetinu vyrobené energie spotřebujeme rovnou, třetina jde
do/z baterky a třetinu pošlu ČEZu.  Potřeboval bych ale vyřešit, jak tahat
zpět od ČEZu energii přednostně v době nízkého tarifu a nevybíjet si v té
době baterku.
Bohužel komunikační protokol, co mám k měniči Goodwe k dispozici,  je jen
"read only " a neumím měniči sdělit, aby se v době NT vypnul a nechal to na
síti.  Rozdíl v ceně distribuce mezi VT a NT je totiž 1:10 a tak by se mi
hodilo sosat zpět přednostně v době NT.   Měnič má vstup pro Remote stop,
ale podle návodu je to určeno pro havarijní odpojení, instalační firma mi
tam dala tlačítko. Nevím ale, jak se to bude chovat, kdybych to tím
pravidelně v době NT vypínal.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

čt 18. 5. 2023 v 10:43 odesílatel Zdeněk Aster <zdenek.aster na seznam.cz>