Re: parkside závit

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 17 16:00:41 CEST 2023

Pokud to chcete na frézování - jste si jistý, že zrovna hlavička (vhodná
tak maximálně na vrtání) je to pravé řešení?
Kleštiny u těchto levných strojků sice nejsou řádný zázrak, ale přece
jen asi pořád o dost lepší než laciná hlavička.
Navíc u malých fréz je pěkným zvykem, že všechny mají stopku 1/8"
(3.175mm), takže stačí jediná kleština na celý sortiment fréz a vrtáků.
Není to náhoda, že i u dospělých strojů se pro frézování používají
kleštiny a ne nějaké hlavičky. Ty jen na vrtání s nevelkou přesností.

PL