PC zdroj - nabídka k opravě?

Jindroush jindroush na seznam.cz
Úterý Květen 16 18:12:11 CEST 2023

Zdravím,
v PC jsem měl kvalitní modulární ATX zdroj EVGA 750 G3. 4 roky bez
problémů, nedávno začalo při zatížení grafikou vypínat PC - nepadalo
software, ale prostě vypnulo napájení desky. Samotné 100% vytížení
žravým Intel osmijádrem k vypnutí nestačilo.
Protože nemám ani vědomosti, ani měřáky, vyměnil jsem za podobně
kvalitní Corsair 850W, problém bez překvapení zmizel.

Zeptal jsem se na "tuhletěch internetech", cca 2/3 radilů tvrdila
jednoznačně, že jsou to nafouklé/vyschlé kondy, další 1/3 tvrdila, že
tahle značka/cenová kategorie by měla mít kondenzátory v
cenové/kvalitativní kategorii, které by měl vydržet víc než 4 roky.
Závěr tedy žádný.

PC je dobře aktivně vzducho-chlazeno, že by se to upeklo, se mi jeví
nepravděpodobné, nánosy prachu se taky nekonají. Dtto i na tu grafiku
musí 750W stačit s přehledem, bylo to předimenzované.

Dotaz tedy: Chce to někdo na opravu? Zásilkovna oproti nějakému
poštovnému nebo tak něco? Nebo rovnou sběrný dvůr? V případě zájmu pište
soukromě, prosím.

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>