mech/hydraulika : vzduch v tlakovanem lihu / chlazeni CNC

Lubor Otta butan na centrum.cz
Úterý Květen 16 15:24:20 CEST 2023

Asi se ten vzduch v lihu rozpouští, a po dekompresi zase uvolňuje.
Řešení už tu bylo, peristaltické čerpadlo na líh.
Dá se recyklovat i ze staré stříkací tiskárny, některé s ním čistí tonerové kazety.
Lubor

> Od: "ajtservis" <info na ajtservis.cz>
> Komu: "hw konfera" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 16.05.2023 15:17
> Předmět: mech/hydraulika : vzduch v tlakovanem lihu / chlazeni CNC

hezky den.
 u noveho superjemneho skrticiho ventilu na tlakovy lih, dochazi nejakym
 zpusobem k prisavani vzduchu nebo neco podobneho. dal jsem sem fotku +
 2x video, kde je videt, jak se na vystupu objevuji bubliny. pri jemnem
 skrceni, takova bublina znamena nekolik sekund bez lihu = obrabeni je v
 ... spatne :( . zkrz ten ventil jde lih tlaceny tlakovym vzduchem cca
 0,5 - 1,5bar z bandasky. uz nevim co s tim, ale tahle loterie me uz nebavi.