Re: Jak poslat krátkou zprávu z PC na mobil?

Pavel Krafcik hwl na pjk.cz
Úterý Květen 16 09:42:51 CEST 2023

Občas jsem to zkusil, ale nefungovalo mi to. Dnes jsem to zkusil na dvě
předplacenky O2. Na přibližně 14 let starou to nejde a na novou, 3 roky
starou, to šlo. Zvláštní je, že to na tu starou SIM selhalo bez chybové
hlášky, ani se to nevratilo jako nedoručitelné.

Pavel Krafčík