Re: Jak poslat krátkou zprávu z PC na mobil?

Kaliciak, Richard hw.kaliciak na fn.de
Pondělí Květen 15 21:04:13 CEST 2023

Dobry den,

potvrdzujem skusenost Zdenka Astera, cez telegram sa daju jednoducho
posielat spravy na mobil alebo do Clientu na PC.
Ak pri nainstalovani telegramu nepovolite pristup k telefonnemu zoznamu,
tak budete mat pokoj.

Richard Kaliciak

Dňa 15.05.2023 o 17:42 Zdeněk Aster napísal(a):