Re: Jak poslat krátkou zprávu z PC na mobil?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 15 16:28:15 CEST 2023

Odpovím s dovolením hromadně.

Díky za tipy na VoIP operátory. To mě nenapadlo a může to být dobrá
(levná) možnost.

Nainstaloval jsem si ten Telegram. Hned tam na mě vyskočilo uvítání od
kamaráda, který je vášnivým zastáncem různých konspiračních teorií. Že
se tam konečně dozvím skutečnou pravdu.
Tak se docela těším, že až bude chvíle času, zkouknu ty různé
konspirační kanály. Doufám, že tam bude i nějaký co se zabývá tím, že
Američané na měsíci nepřistáli a natočili to ve studiu. To mám rád.

Boty zatím neumím. Ale pokud to opravdu umí to, co jsem tady přečetl,
tak je to hodně fajn věc. Určitě to nacvičím.

Ještě jednou díky všem za tipy a odpovědi.
PL