Sklad SMD civek

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Květen 13 21:47:10 CEST 2023

Ano, tohle provedení je rozhodně lepší.
Podle mě by se dalo vylepšit tím, že se udělá širší to okénko, kde on
teď sundává krycí pásku (budu označovat jako igelit, aby se to nepletlo)
A součástky nabírat přímo v tom okénku, hned za sundaným igelitem.
Takže pak není ani jedna součástka, který by nebyla fixovaná přilepeným
igelitem.
Pak se klidně dá celá páska vyndat bez nebezpečí, že se z ní něco vysype.

PL