Re: rádiové prodloužení kabelu k hodinám

David Obdrzalek david.obdrzalek na mff.cuni.cz
Sobota Květen 13 09:21:38 CEST 2023

Periskop?
Není to sice rádiová technologie, ale kdyby stačila bezdrátová, tak se do definice vejde. Jen by kuřák musel co chvíli kouknout do trubky.

Nebo rádiově: připojit k signálu detektor hrany, k němu neodrušené Wagnerovo kladivko a venku instalovat přijímač tohoto jiskrového telegrafu a k němu podružné hodiny?

D. O.