Zkušenosti se zavlažovacím počítačem PARKSIDE PBB A1 koupeným v Lídlu.

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Pátek Květen 12 13:54:08 CEST 2023

Ahoj vespolek.
Maje připraveno zalévání chtěl jsem si ho řídit zalévacím automatem. V Lídlu mají dvě verze: s displejem nebo přes BT. Chtěl jsem být moderní tož jsem vybral tu přes Bluetooth.

  *   Nainstaloval jsem aplikaci doporučenou v návodu (Lídl Home) - takže přihlášení, heslo, účet... no už jsem trochu zvyklý.
  *   Při postupu podle návodu se aplikace s výrobkem NESPOJÍ
  *   Nainstaloval jsem si aplikaci Parkside - zase heslo, účet...
  *   Aplikace se s automatem spojila napoprvé ale umí pouze zapnout ventil na danou dobu. Nejsem sto najít tam (na obalu inzerované) týdenní programování.
  *   Z internetové stránky Parkside -> Servis dostanu pouze číslo na telefon 800 023 611.  Tam si mohu vybrat kde jsem výrobek koupil (1=Lídl, 2=Kaufland - nic dalšího!)
  *   Obě volby vedou na standardní telefonní automaty daných obchodů. Takže kontakt na servis NEEXISTUJE.
Naštěstí v Lídlu Slezská Ostrava vedoucí pochopil o čem mluvím a bez řečí mi vrátil peníze. Tož jsem si koupil provedení s displejem a doufám, že nebude mít žádný zádrhel.

Kručinský