vakuovy ventilek?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Květen 11 16:34:50 CEST 2023

Možná to bude fungovat i bez posílení pružiny.
Ten autoventilek bez mechanického zatlačení chce hodně velký tlak, aby
se otevřel jen tím tlakem.
Takže to vakuum ho neotevře ani bez úprav, řekl bych.
Každopádně je to snadný pokus, když už ho tam máte jako tu průchodku.
Jen tam dodělat něco, co při připojení hadice zmáčkne ten čudlík v
autoventilku.
Tak, jako to mají koncovky pro foukání aut nebo i kol s autoventilkem.

PL