vakuovy ventilek?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Květen 11 14:24:55 CEST 2023

Ventil na bycikel otoceny naopak?
Len neviem ako sa potom toho vakua zbavite :)

J.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vojtech Petrucha
Sent: Thursday, May 11, 2023 12:33 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT: vakuovy ventilek?

zdravim,
neexistuje prosim neco jako vakuovy ventilek? vec kterou bych priprevnil na povrch nadoby a mohl pripojenim vyvevy vysat vzduch, odpojit a v nadobe by zustalo +- vakuum?
nedari se mi nic kloudneho vygooglit, respektice neco jsem i nasel, ale neni u toho vubec zadny popis, tak nevim jestli je to ono nebo ne...  uplne idealni by byla funkce opetovneho napusteni, jako ma ten obycejny ventilek treba na kolo..
potreboval bych to male, takze nejaky kulovy ventil nebo neco takoveho se mi moc nehodi...
diky moc
v.