[Linux] - prosba o pomoc - problem se siti

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Květen 11 13:57:29 CEST 2023

On Thu, 11 May 2023, Marek Sembol wrote:

> [...]
> (IP6 maji, ale ta tam jsena nezavisle na cemkoliv). Ping ven (na DHCP
> router) rovnez nefunguje (prirozene, nema to adresu) v demsg nic (pro mne
> podezreleho) neni - posledni zaznam s casem kdy to bootovalo. Kdyz zkusim
> odpojit/pripojit eth kabel, tak se tam objevi zaznamy ze link down/up, ale
> sit to nezprovozni (adresa stale neni). Spravi se to az rebootem - na
> chvili.
> ifconfig mi vypise hromadu interface (podle mne z docker), na ty co maji
> IP4 adresu jde pingnout.
> A dal bohuzel nevim co zkouset - zde ma (ne)znalost linuxu konci. DHCP,

Podivejte se jestli vam tam bezi demon co se stara o dhcp . Taky bych
zkusil zastavit ten docker - ono se tam da nastavit ruzne druhy pripojeni
na sit a kdyz se mu da bridzovani tak nejaky kontejner muze docela
ovlivnit chovani site. Jestli se zastavenym dockerem adresy neodpadnou,
tak bych hledal neco co bezi v dockeru.