OT: vakuovy ventilek?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Květen 11 13:25:44 CEST 2023

A obyčejný veloventilek s ventilgumou by nevyhověl?
Samozřejmě namontovaný naopak.
Možná i běžný autoventilek by se podtlakem otevřel.
Ale tam by to asi chtělo už větší rozdíl tlaků.
Takže na vyvakuování něčeho s běžným atmosférickým tlakem ano,
ale na "-dofouknutí" třeba z -0.5 na -0.55bar už asi ne.

PL