Re: OT: Umístění komponentů fotovoltaiky.

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Květen 11 11:09:58 CEST 2023

Já bych tak nějak tipoval, že je to prostě jako zdroj s externí zpětnou
vazbou. Pokud má být nějaká rychlost odezvy na změnu proudu, a ta musí
min. řádově překračovat generovaných 50 Hz, resp. musí významně
překračovat rychlost měření v elektroměru, tak je tím limitována délka
snímacího kabelu. A při překročení se to klidně může třeba rozkmitat.

PH