Re: OT: Umístění komponentů fotovoltaiky.

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Květen 11 09:27:29 CEST 2023

Možná proto mě nadchly ty GWL. Ale trochu taky proto, že jsem chtěl
stavebnici a ne "všechno v jednom". A pak jak jsem psal dříve, jsem
příznivcem nízkanapěťového systému s hodně stringy o malém napětí. A
akumulátor sestavit z jednotlivých článků. Vyjde to při stejné kapacitě
mnohem levněji a pokud by i jeden článek odešel, snadno se vymění.

Martin Záruba