Re: OT: Umístění komponentů fotovoltaiky.

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Květen 11 08:59:57 CEST 2023

Neznám tento střídač. Ale u toho mého i4wifi.cz | GWL GridFree GTIL 2kW
měnič 230V s limiterem SUN-2000G (vstup 45-90V) SUN-2000G2
<https://www.i4wifi.cz/cs/210725-gwl-elerix-gf-sun-2000g2> vede kabel ze
sondy přímo do střídače. A ten střídač mění výkon i v rámci jedné
periody, tedy vlastně mění průběh dodávaného proudu. Takže ta odezva na
signál ze sondy je určitě kratší, jak 5mS. A to by po rs-485 asi nebylo
dost rychlé.

Martin Záruba