OT - Bosch mycka

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Květen 11 06:51:14 CEST 2023

Moje myčka tedy napouští vodu až když napouští. Žádný protiproudý
výměník také nemá.
Ale na boku má labyrint s částí naposled napuštěné vody. Ten slouží k
ochlazení vzduchu v myčce pro lepší sušení, kondenzuje tam voda z
nádobí, a po vypnutí myčky  voda z toho labyrintu propláchne zásovník
soli, a skončí v demineralizačním ionexu, který sůl regeneruje. Lepší
myčky, takovou nemám, při sušení větrají nádobí vzduchem v místnosti,
nebo otevřou dveře aby nádobí vyschlo.
Lubor