Re: Digitální časovač - rada

Libor Sindelar liborsindelar na gmail.com
Středa Květen 10 17:37:37 CEST 2023

Něco takového se prodává na časování větráku do koupelny. Ale nevím, jestli
to umí periodicky režim. Popř zkusit na Hadexu např:
https://www.hadex.cz/m482g-casovy-spinac-0-999sec-0-999min-0-999hod-se-dvema-casy-cerny/

Libor