Re: Výkonová regulace PWM na DC motor 230V 1.5-2kW

Středa Květen 10 12:39:11 CEST 2023

Siemens dělá čtyřkvadrantové tyristorové měniče Simovis (dříve Simoreg)
ale 1,5 KW je hodně malý výkon. Používáme to pro měření NiCd baterek pro
proud do 100A (nabíjení, vybíjení). Je tam zvlášť měnič pro napájení
kotvy a pro buzení, umí to ze zadaných parametrů počítat ohřev motoru.
Jen pochopit, jak nastavit všechny parametry je vopruz. Potřebuje to
tlumivku do obvodu kotvy, nějaký filtr na přívod... no myslím, že
seženete něco menšího, kompaktního a hlavně né tyristorového.

Anděl